.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

torsdag 3 februari 2011

Träffade ett par pandor.

Heej.
Idag var ett par pandor inner i Pandiala, jag tänkte "Varför är det så fullt?".
Sen såg jag "Panfu_ella" och tänkte "Jahhaaa.....!" och så bagav jag mig dit.. <'3

Jag pratade väldigt mycket, jag sa Ella typ varje gång.
Men jag fattar inte varför Ella och Max är så kända ibland..!
Okej, dem skriver på en stor och fin blogg med en massa läsare och dem är med på framsidan av Panfus startsida och även på reklamerna, men förutom det är dem exakt lika vanliga som du och jag.

Jag minns när vi var i min koja ;D :3. Det var någon gång innan förra julen, eller var det efter? Aja spela roll...
Idag var vi i Emmys.
Som sakt hade jag och Ella betsämmt en interljuv med varandra, som aldrig blivit av.
Nu så har den det och svaren kommer snart upp på bloggen. Det är många saker som man inte vet om Ella!
Några bilder från träffen:

Ellas utseende har verkligen ändrats!

Så här såg Ella ut förut:
Liiite annorlunda....!
Det var det!
Sees!

See u! <'3
MVH Flora! :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥