.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

lördag 12 februari 2011

Grattis Cornetii!

Heeeej!
Idag fyller min bästis på rikigt, och i Panfu år!
Alltså, Cornetii (Emmy_10)!
Klicka för större! Grattis Cornetii. Mejlade dig nyss ett grattis....

Jag gav henne ett kompishalsband i Torsdags.
Det var 2 stycken halsband med ett hästhuvud på. Dem hängde i ett lila och ett svart band.
Hon fick den med lila band!
Jag tog denna bild från hennes blogg, eftersom jag ej har tagit en bild på min egen:
Visst var den fin?
Dem blir ett hjärta tillsammans!
Måste dra! See u! <'3



1 kommentar:

  1. Hej!
    Var med och bli en roll i sagan jag kommer skriva på min blogg! :)
    Länk:
    http://bearloves.blogg.se/2011/february/saga.html?_tmp=ef0292cebfbcccb11d7fad4c01bd8216db8f6ee1

    Läs mer i inlägget jag länkade nyss!

    //Bearlove

    P.S. Snälla, snälla, kan du be dina nära och kära i panfu att också "delta"!

    SvaraRadera

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥