.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

söndag 19 december 2010

Veckans panda och veckans blogg!

Heej ^.^
Igår satt jag uppe till 01:00 för att kolla på dem 3 Jurassic Park 1, The lost world of: Jurassic Park och Jurassic Park 3. Det var ganska sent eftersom jag en bara är 9 år ^^
Men på reklampauserna så gick jag till toaletten och skölde huvudet i kallt vatten och drack julmust. Under filmen så ställde jag väckarklockan på t.ex 23:30 om klockan var 23:20. Jag ställde den så att den ringde varje tionde minut. ^.^! Ett fiffigt sätt att hålla sig vaken.
Jag var på kalas idag. Det var jääättteeekuul! Synd att inte Emmy kunde komma... :(
Aja... Dagens panda idag är:
Staris! Graatttis!
Bilden är gjord i PhotoScape!
Jag valde Staris för hon är jättesnäll och rolig! Hon får en på gått humör på en sekund ^.^!

Och veckans blogg och bloggare är....
Emely101 och PandakulMimmi med bloggen http://www.pandakul.blogspot.com/!
På bilden är det Emely.
Jag drog lott om vilken som skulle få bli veckans blogg och bloggare. Och det blev Emely101 och PandakulMimmi! Grattis! ^.^

Jag drog också lott om vem som kommer vara nästa vecka, och näst nästa vecka, och.....!
Så här ser det ut:

Pomis_10 med www.bestpingvingirl.blogg.se
Bongo och _Edward_ med www.panfustars.blogg.se
Lomise med www.lomise.blogg.se
Foki med www.fokis.se
Ella och Max med www.blog.panfu.se
Anzy med www.anzylanzy.bloggplatsen.se

Sen så är det okänt!

Aja, skriver julkalendern i ett annat inlägg. Sees!



3 kommentarer:

  1. Hej!
    Nej det är inte Emely101!
    Det är jag Mimmi..
    Jag är faktiskt inte påhittad.
    Jag är Emelys syrra jag har börjat skriva som Mimmi nu hihi.
    Men nog om det..Emely fyller år imorgon
    Du kommer väl på överaskningsfesten!

    Läs mer på www.pandakul.blogspot.com !

    SvaraRadera
  2. Ella och Maxs blogg eller Lomises!

    SvaraRadera
  3. Besök min nya VANLIGA blogg www.Esseys.blogg.se =)<3

    SvaraRadera

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥